Skocz do zawartości

Odrzucone PODANIE O JUNIOR MODERATORA [ŁEBSHOT]

Rekomendowane odpowiedzi

✘ Imię: Kubuś
✘ Wiek: 17
✘ Doświadczenie: NIE
 Znajomość regulaminu (0-10): 7
✘ Ile jesteś w stanie poświęcić czasu na forum?:2.5-3[chociaż czasem mogę być dłużej]

✘ Otrzymałeś kiedyś bana/warna na forum?: NIE

✘ Dlaczego Ty miałbyś być Junior Moderatorem?: Chcę spróbować swoich sił na nowej randze. Lubię ryzyko. Chce się rozwijać na naszym forum dalej. Być może kiedyś uda się być wysoko. Mam dobrą opinie wśród graczy jak i na forum. Bardzo lubię grać na serwerze OM#2 na którym nawiasem mówiąc jestem adminem. Mam nadzieję, że sprawdzę się w tej roli. No i również nigdy nie miałem okazji być Junior Moderatorem. 

✘ Coś o sobie (min. 100 słów):No to tak, nazywam się Kubuś i mam 17 lat. Chodzę do klasy 3M zawodowej, z zawodu jestem mechanikiem, lubię grzebać w autach, w sumie od dziecka interesowałem się autami, jak to wszystko działa i wgl. Mieszkam na wiosce o której raczej nikt nigdy nie słyszał, ogólnie Warmińsko-mazurskie. Miało być o mnie więc będę szczery... od ponad roku mam stwierdzoną depresję, byłem u wielu psychologów, psychiatrów i dalej chodzę i wciąż mam nadzieję, że dzięki mojej determinacji wszystko się wyprostuje. Do tego mam bardzo "zrytą" psychę, potrafię popłakać się z byle powodu. Nie życzę nawet najgorszemu wrogowi tego co ja przeżywam. Biorę tzw. antydepresanty +psychoterapia. Na serwerach raczej staram się nie ukazywać tego, więc nikt o tym nie wie.  Mieszkam z racji wieku z rodzicami którzy swoją drogą bardzo mi pomagają zwalczyć tą depresje. Mam dwóch młodszych braci i starszą siostrę. Wyżej napisałem, że mieszkam z rodzicami, ale tak na prawdę mieszkam z mamą i ojczymem. Swojego ojca nie widziałem od chyba 6 lat... W przyszłości bardzo bym chciał jezdzić tirem, najlepiej jakimś Volvo lub Scanią, bardzo mnie to kręci. Myślę, że to na tyle. Mam nadzieję, że rozpatrzycie to pozytywnie :D