Skocz do zawartości

Odrzucone PODANIE O ANTYCHEATA [ŁEBSHOT]

Rekomendowane odpowiedzi

Wymagania:

Znajomość ortografii: TAK

Konto na forum, które zostało zarejestrowane co najmniej miesiąc temu: TAK

Posiadane 60 postów Posiadanie 45 postów: Niestety nie, ale nadrobię to jak najszybciej

Umiejętność czytania ze zrozumieniem: TAK

Znajomość regulaminu: TAK

Minimum 16 lat Minimum 15 lat: TAK

Brak ostrzeżeń na forum: TAK

Platforma Steam bez bana: TAK

Doświadczenie w ocenie rozpisywaniu demek. TAK

Więcej niż 750 godzin w CS:GO Więcej niż 600 godzin w CS:GO TAK, a dokladnie 1.067h

Nick: Łєвѕнσт

Imię: Kubuś

Steam ID: STEAM_0:0:544798286

Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: 3-4h, aczkolwiek czasem więcej

Opisz siebie: No to tak, nazywam się Kubuś i mam 17 lat. Chodzę do klasy 3M zawodowej, z zawodu jestem mechanikiem, lubię grzebać w autach, w sumie od dziecka interesowałem się autami, jak to wszystko działa i wgl. Mieszkam na wiosce o której raczej nikt nigdy nie słyszał, ogólnie Warmińsko-mazurskie. Ogólnie jestem bardzo miłym i sympatycznym graczem/kolegą. Mam dobrą opinie wśród graczy raczej. 

Dlaczego akurat Ty?: Moim zdaniem powinienem zostać AntyCheatem, bo lubię oglądać demka i na prawdę jak raczej większość ludzi nienawidzę chaterów. Miałem raz sytuację w, której szczerze nie byłem pewien czy dana osoba cheatuje, więc potem pobrałem demko i obejrzałem. Takie sytuację bardzo rzadko się u mnie zdarzają, ale zdarzają. Raczej staram się być surowy i nie ulegać innym po słowach typu "proszę, już nie będę" czy coś w tym stylu, wiem, że każdy zasługuje na drugą szanse, ale gdy zdarza się to pomimo ostrzeżeń to nie ma wyjścia. No i oczywiście chciałbym pomóc dla @  focus  i @  Szablo

Czy miałeś styczność z sourcebans?: Nie, aczkolwiek obiecuje, że ogarnę ten temat :D 

Jak oceniasz swoją umiejętność oceniania cheaterów?: 9/10