Lebshot 60 Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia Znajomość ortografii: TAK Konto na forum, które zostało zarejestrowane co najmniej miesiąc temu: TAK Posiadane 60 postów Posiadanie 45 postów: Mam 40, ale jak najszybciej nadrobię te 5 Umiejętność czytania ze zrozumieniem: TAK Znajomość regulaminu: TAK Minimum 16 lat Minimum 15 lat: TAK Brak ostrzeżeń na forum: TAK Platforma Steam bez bana: TAK Doświadczenie w ocenie rozpisywaniu demek. TAK Więcej niż 750 godzin w CS:GO Więcej niż 600 godzin w CS:GO TAK, mam ponad 1000 Nick: Łєвѕнσт Imię: Jakub Wiek: 17 Steam ID: STEAM_0:0:544798286 Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: 1-10h Opisz siebie: No to tak, nazywam się Kubuś i mam 17 lat. Chodzę do klasy 3M zawodowej, z zawodu jestem mechanikiem, lubię grzebać w autach, w sumie od dziecka interesowałem się autami, jak to wszystko działa i wgl. Mieszkam na wiosce o której raczej nikt nigdy nie słyszał, ogólnie Warmińsko-mazurskie. Ogólnie jestem bardzo miłym i sympatycznym graczem/kolegą. Mam dobrą opinie wśród graczy raczej. Dlaczego akurat Ty?: Moim zdaniem powinienem zostać AntyCheatem, bo lubię oglądać demka i na prawdę jak raczej większość ludzi nienawidzę chaterów. Miałem raz sytuację w, której szczerze nie byłem pewien czy dana osoba cheatuje, więc potem pobrałem demko i obejrzałem. Takie sytuację bardzo rzadko się u mnie zdarzają, ale zdarzają. Raczej staram się być surowy i nie ulegać innym po słowach typu "proszę, już nie będę" czy coś w tym stylu, wiem, że każdy zasługuje na drugą szanse, ale gdy zdarza się to pomimo ostrzeżeń to nie ma wyjścia. No i oczywiście chciałbym pomóc dla @ focus i @ Szablo Czy miałeś styczność z sourcebans?: Tak, czytałem na ten temat i wiem mniej więcej co i jak. Mogę też pójść do @ Szablo lub @ focus żeby mnie podszkolili Jak oceniasz swoją umiejętność oceniania cheaterów?: 9/10 Czy grałeś kiedyś na cheatach?(jeśli tak to jakie)?: Tak grałem, na ezfragsach, ale nie na serwerach. Miałem również styc