Skocz do zawartości

[Podanie odrzucone][Podanie o admina JailBreak] [?syNter?]

Rekomendowane odpowiedzi

Logo.png

✘ Imię:Kuba
✘ Nick:?syNter?
✘ Wiek:15
✘ Link do GT z przegranymi godzinami:https://www.gametracker.com/player/%3FsyNter%3F/145.239.18.200:28060/
✘ SteamID:
STEAM_1:0:508959617
✘ Znajmość komend SourceMod'a [1-10]:7/10
✘ Dlaczego Ty miałbyś zostać adminem tego serwera?:Ogarniam JB odkąd pamiętam gram w JB od 3 lub 4 lat i ogarniam bardzo szczególnie takie stare typowe JB. Wiem jak się zachować w sytuacjach gdy gracz np Robi FK Lub Pcha się do CT. Może i nie jestem chodzącym ideałem ale też nie jakimś nie ukiem. Wiele osób ma admina na servie i wiem że nie mogą być 24h na servie ale gdy bym dostał to bym był takim porannym ptaszkiem na servie. Będę robił wszystko by było jak najlepiej na serverze i by gracze byli zadowoleni.
✘ Składka [TAK/NIE] (wysokość składki):Tak
✘ Coś o sobie (min.30 słów):Moim hobby jest jazda na rolkach oraz amatorska zabawa w programistę, lubię pograć w różnego rodzaju gierki jak np: League of Legends, Albion, Metin2 no i oczywiście CS:GO, jestem osobą bardzo pogodną, spokojną oraz lubiącą wyzwania.

--
Podanie zostanie odrzucone jeżeli wzór nie będzie wypełniony!
--

• VIP
VIP

Jestem na nie

- Jesteś jednym z tych graczy którzy nie potafią kreatywnie prowadzić. (Zabijasz 3/4 osob przed celami pozniej na kucaka przez cala mape pzdr)

- Admini są często na serwerze

+wiek @ MerFe  Jestem na serwerze codzinnie ;)

Edytowane przez koxku

W dniu 3.02.2020 o 17:18, koxku napisał:

Jestem na nie

- Jesteś jednym z tych graczy którzy nie potafią kreatywnie prowadzić. (Zabijasz 3/4 osob przed celami pozniej na kucaka przez cala mape pzdr)

- Admini są często na serwerze

+wiek

Lol byłeś kiedyś na serwerze? Jeśli nie byleś to nie wypowiadaj się.

Niby nie potrafi twoim zdaniem "prowadzić". Gra długo na serwerze zna regulamin i czemu by nie? Niektórzy z adminów odeszli i zwalnia się miejsce.

Jestem na tak 

+miły

+Potrafi prowadzić