Skocz do zawartości

Regulamin Forum

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel
Właściciel

Rejestrując się na KILL4U.PL akceptujesz i zgadzasz się przestrzegać poniższy regulamin.

Łamanie któregokolwiek z punktów regulaminu będzie nagradzane warnem (6 warnów = ban).

 

Regulamin Forum KILL4U.PL

 

I.Wstęp

 

I.1 - Regulamin obowiązuje od momentu umieszczenia go na forum.

I.2 - Rejestrując się na forum oświadczasz, iż przeczytałeś i akceptujesz niniejszy regulamin.

I.3 - Zastrzegamy sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie bez wcześniejszego uprzedzenia.

I.4 - Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go.

I.5 - Administracja zastrzega sobie prawo do zbanowania/usunięcia konta użytkownika w przypadku notorycznego łamania regulaminu, przedstawienia fałszywych danych lub konta bota.

I.6 - Na forum na każdego użytkownika przypada tylko jedno konto. Każde multikonto karane będzie banem permamentnym, dobrowolne przyznanie się do multikonta będzie łagodziło karę.

I.7- Jeżeli jakieś osoby korzystają z tego samego komputera/ip zobowiązane są zgłosić to administracji.

I.8 - Regulamin obowiązuje wszystkich użytkowników, nie wykluczając administracji sieci.

I.9 -  Zakaz korzystania z kont innych użytkowników, włamanie się na konto innego użytkownika będzie skutkowało banem.

1.10 - Zakaz dzielenia konta przez dwie osoby i więcej. 

 

II.Treść

 

II.1 - Treści publikowane na forum muszą być zgodne z polskim prawem.

II.1.2 - Zakaz wstawiania treści pornograficznych, rasistowskich, wulgarnych, obraźliwych, zastraszających, naruszających czyjąś prywatność oraz prawa autorskie.

II.2 - Staramy się pisać poprawną polszczyzną.

II.3 - Zabrania się spamowania oraz umieszczania informacji w nieprzeznaczonych do tego działach.

II.4 - Nie piszemy posta pod postem. (Istnieje opcja edytuj, prosimy o jej używanie). 

II.5 - Piszemy czysto i przejrzyście. ( Nie piszemy drukowanymi bądź naprzemiennie Wielkimi i małymi literami).

II.6 - Ograniczamy nadmierne używanie różnych rodzajów czcionek, kolorów, bbcode.

II.6a - Obowiązuje zakaz usuwania notek administracyjnych.

II.6b - Kolor czerwony oraz jego odcienie zarezerwowane są TYLKO dla wyższej administracji tj. od [email protected] wzwyż.

II.7 - Nie dublujemy tematów. Tworzymy jeden i umieszczamy go we właściwym dziale.

II.8 - Zabrania się nabijania postów, czyli pisania krótkich, niejednokrotnie zbędnych wypowiedzi mających na celu zwiększenie ilości postów lub reputacji.

II.8a - Wypowiadając się w podaniach NIE piszemy "neutral", zastanów się czy gracz zasługuje na dane stanowisko i jednoznacznie (tak/nie) określ swoje zdanie.

II.8b - Wypowiadając się w podaniach sensownie uzasadnij swoją decyzje.

II.9 - W dziale "Strefa banów" oraz "Administracja>Skargi" wypowiadają się tylko uprawnione do tego osoby lub takie które wnoszą coś nowego do tematu. Każda zbędna wypowiedź w tych działach będzie nagrodzona warnem.

II.10 - Obowiązuje całkowity zakaz umieszczania na forum plików lub adresów do skryptów/cheatów/wspomagaczy, treści z wirusami oraz niebezpiecznych dla innych użytkowników.

II.11 - Wszelkie prowokacje i bezsensowne posty będą karane.

II.12 - Jedynym działem do zamieszczania ofert kupna, sprzedaży bądź wymiany jest dział "Giełda".

II.13 - Niezależnie czy twoje podanie zostało odrzucone czy przyjęte musisz odczekać 2 tygodnie, żeby napisać kolejne.

II.14 - Nadawanie pochwał zwykłym użytkownikom forum jest zabronione, pochwały należą do nadania adminom wzwyż.

 

II.13 - Regulamin działu "Giełda"
 

II.13a - Użytkownicy korzystający z tego działu (zarówno sprzedający jak i kupujący bądź wymieniający się) robią to tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność.

II.13b - W razie jakiegokolwiek oszustwa nie przysługuje im prawo do roszczeń czy zażaleń w stosunku co do Administracji Sieci.

ll.13c - Nie aktywne tematy przez 7dni beda zamykane i przenoszone przez administracje do działu "archiwum".

II.14 - Zakaz umieszczania "reflinków".

II.15 - Zakaz zamykania tematów poprzez sam wzór moderacyjny.

II.16 - plagiatowanie treści/poradników/tematów jest zakazane. Wyjątek: Podanie źródła.

 

III. Profil

 

III.1 - Nick/avatar/podpis/dane użytkownika nie mogą zawierać treści pornograficznych, rasistowskich, wulgarnych, obraźliwych a także nie zgodnych z polskim prawem.

III.2 - Zabrania się używać avatarów podobnych do avatarów innych użytkowników forum bez uzyskania ich zgody, chyba że jest to obrazek z galerii.

III.3 - Maxymalne wymiary sygnatur oraz obrazków w podpisach to 700x300 pixeli  (szerokość x wysokość).

III.3a - W sugnaturze max długość tekstu to 5 linijek. Osoba która się nie dostosuje do tego punktu regulaminu będzie karany ostrzeżeniem oraz usunięciem podpisu.

III.3b - Zakazuje się używania tagu media w sygnaturach, wyjątek stanowią filmy promujące sieć.

III.3c - W razie wielokrotnego niedostosowania się, blokowana będzie możliwość ustawiania sygnatur.

III.4 - Zakazane jest umieszczanie w profilu/sygnaturze/statusie jakiejkolwiek reklamy bądź adresu do serwera/sieci, wyjątek stanowią linki do naszej sieci.

III.5 - Niedozwolone jest umieszczanie w polu sygnatur/profilu, animacji które powodują odtworzenie dźwięku bez wiedzy osoby przeglądającej temat.

III.6 - Admin ma tydzień na odrobienie warna inaczej zostanie ukarany 1/3 ostrzeżeniem.

III.7 - Od rangi admin serwera zakazuje się posiadania innej rangi na innych forach.

III.8 - Rangi takie jak  VIP oraz   Donator  będą dodawane jako rangi podrzędne od  Opiekun (wzwyż).

 

 

VI.Ostrzeżenia

 

 

VI.1 - Za łamanie regulaminu użytkownik może zostać ukarany warnami w różnej ilości (zależnie od przewinienia).

VI.2 - Warna może otrzymać każdy użytkownik, także ci z administracji.

VI.3 - Prawo do nadania warna mają członkowie administracji od junior moderatora wzwyż.

VI.4 - Prawo do zdjęcia warna mają członkowie administracji od moderatora wzwyż (po przez sms od [email protected] wzwyż).

VI.5 - Jeżeli jest to pierwsze przewinienie użytkownik może (nie musi) otrzymać tylko upomnienie słowne.

VI.6 - Za działanie na szkodę sieci przewidziany jest ban lub blokada czasowa konta.

VI.7 - Istnieje możliwość odrabiania warnów.  

VI.8 - Każdy użytkownik ma prawo odwołania się od każdego nadanego warna w przeciągu 72 godzin od otrzymania ostrzeżenia. (Takie odwołanie musi być uzasadnione dowodami)

VII.Raporty

 

VII.1 - Użytkownicy maja prawo zgłaszać treści/wiadomości/użytkowników które łamią zasady forum.

VII.1a - Zgłaszający musi posiadać dowody łamania zasad.

 

VIII.Reputacja

 

VIII.1 - System reputacji służy do nagradzania i dyscyplinowania użytkowników za przekazywane treści.

VIII.2 - Absolutny zakaz plusowania za porozumieniem stron.

VIII.2.1 - Tacy użytkownicy będą karani zerowanie reputacji oraz warnami.

 

IX.Umieszczanie plików

 

IX.1 - Właściciele forum/serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za umieszczane treści przez użytkowników.

IX.2 - W przypadku kradzieży konta użytkownika, jest zobowiązany do odpowiedzialności w przypadku nie zweryfikowania osoby która skradła konto podszywając się pod danego użytkownika.

 

X.Polityka prywatności (czyt. Ciasteczka cookies)

 

X.1 - Wszystkie pliki pobierane z serwerów tego forum/serwisu są zapisywane w logach, a następnie przechowywane i analizowane przez administracje, w celu porównania statystyk.

X.2 - Jakiekolwiek ciasteczka, które mogą zostać wykorzystane przez tę stronę, są wykorzystywane jednorazowo podczas sesji lub przechowywane, aby zachować ustawienia użytkownika. Ciasteczka nigdy nie są przekazywane osobom trzecim.

 

 

Pozdrawiamy, Administracja KILL4U.PL

 

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 - 2021 KILL4U.PL

  • Lubię to! 2

718812162_sygnaturamaasiwy.png.dd7d76f394df228725e59f2dfa48d1a7.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
Weteran

Dodano pkt do regulaminu:

II.13 - Niezależnie czy twoje podanie zostało odrzucone czy przyjęte musisz odczekać tydzień, żeby napisać kolejne.

III.6 - Admin ma tydzień na odrobienie warna inaczej zostanie ukarany 1/3 ostrzeżeniem 

III.7 - Od rangi admin serwera zakazuje się posiadania innej rangi na innych forach

Edytowane przez KOVALOV1

 

  Steam

  Forum

 

Z5SHfXv.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
  • Właściciel
Właściciel

Dodano pkt do regulaminu:
Prawo do ukrycia posta/grafiki do którego trzeba dodać reputację aby go zobaczyć ma prawo tylko właściciel/administrator/junior admin!! 
Wyjątki:
- dział grafiki! (Grafik ma obowiązek ukrywania) - jest to metoda wynagrodzenia dla grafika!

bi4XR2e.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...
  • Właściciel
Właściciel
Napisano
Autor tematu
(edytowane)

Zmieniono oraz dodano podpunkty do regulaminu ostrzeżeń:

 

VI.3 - Prawo do nadania warna mają członkowie administracji od junior moderatora wzwyż.

 

VI.5 - Jeżeli jest to pierwsze przewinienie użytkownik może (nie musi) otrzymać tylko upomnienie słowne.

 

VI.8 - Osoby po otrzymaniu ostrzeżenia 1/3 za nie odrobienie warnów maja 1 tydzień na odrobienie warna inaczej zostają zdegradowani.

Edytowane przez Krang

718812162_sygnaturamaasiwy.png.dd7d76f394df228725e59f2dfa48d1a7.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...
  • Właściciel
Właściciel

Usunięto 

VI.8 - Osoby po otrzymaniu ostrzeżenia 1/3 za nie odrobienie warnów maja 1 tydzień na odrobienie warna inaczej zostają zdegradowani.

Edytowane przez Krang
Literówka
  • Lubię to! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...
  • Właściciel
Właściciel

Edytowano:
II.13 - Niezależnie czy twoje podanie zostało odrzucone czy przyjęte musisz odczekać 2 tygodnie, żeby napisać kolejne.

bi4XR2e.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Junior Admin
Junior Admin

Dodano:
III.8 - Rangi takie jak  VIP oraz   Donator  będą dodawane jako rangi podrzędne od  Opiekun (wzwyż).

  • Przykro mi 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator Sieci
AS

Dodano punkt do regulaminu:
II.14 - Nadawanie pochwał zwykłym użytkownikom forum jest zabronione, pochwały należą do nadania adminom wzwyż.

  • Super 1
  • +1 1

Screenshot_1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Właściciel
Właściciel
Napisano
Autor tematu

Usunięto punkt do regulaminu:

1.10 - Administracja nie jest zobowiązana do usunięcia konta użytkownika na jego prośbę.

Dodano punkt do regulaminu:

1.10 - Zakaz dzielenia konta przez dwie osoby i więcej.

VI.8 - Każdy użytkownik ma prawo odwołania się od każdego nadanego warna w przeciągu 72 godzin od otrzymania ostrzeżenia. (Takie odwołanie musi być uzasadnione dowodami)

 

  • Nasz człowiek! 2

718812162_sygnaturamaasiwy.png.dd7d76f394df228725e59f2dfa48d1a7.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.