Skocz do zawartości

Odrzucone [AntyCheat] Boski Z Polski

Rekomendowane odpowiedzi

Logo.png

Nick: @ BoskiZPolski

Imię: Olgierd

SteamID: STEAM_0:0:100436910

Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: Ciężko powiedzieć. Myślę, że około ośmiu godzin.

Opisz siebie: Mam na imię Olgierd, pochodzę z woj. Wielkopolskiego, chodzę do trzeciej klasy na profilu technik budownictwa. Jestem użytkownikiem, który raczej trzyma się góry, jest w centrum uwagi. Wiem kiedy i gdzie najlepiej wbić szpileczkę, a kiedy ją wyjąć. W skrócie to "Zwykły chłopak z neta, który lubi spędzać czas w świecie wirtualnym". 

Dlaczego akurat Ty?: Mam spore doświadczenie, gram w cs:go od paru lat i w sumie nie mam co robić. 

Czy miałeś styczność z sourcebans?: Nie, ale miałem styczność z amxbansem. 

Jak oceniasz swoją umiejętność oceniania cheaterów?: Myślę, że mam dosyć spore doświadczenie. Byłem ATC/UBT przez spory okres czasu w mojej "karierze". Kilka większych sieci na, których oficjalnie pełniłem taką funkcję: (większych oficjalnie to słowa kluczowe)

Cytat

P***** - 2017
B****** - 2017 (nie byłem sędzią, a jedynie uczestniczyłem w community)
C******* - 2017
G********** - 2017 && 2018
P******** - 2018
M******** - 2018 && 2019
D******* - 2018 && 2019
G***** - 2019 

Czy grałeś kiedyś na cheatach?(jeśli tak to jakie)?: Myślę, że większość osób, które gra w Counter-Strike'a dłużej niż pięć lat, użyła przynajmniej raz jakiegoś czita. W moim przypadku był to prosty WallHack.

Kontakt: Forum, Steam, FaceBook

Edytowane przez RIP15
  • Woow 1
  • +1 1

Pozdrawiam fanów,
Boski Z Polski

• Weteran