Junior Moderator White 500 Opublikowano 7 Czerwca 2021 Junior Moderator Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2021 Wymagania: Znajomość ortografii jest Konto na forum, które zostało zarejestrowane co najmniej miesiąc temu jest Posiadane 60 postów jest Umiejętność czytania ze zrozumieniem jest Znajomość regulaminu 7/10 Minimum 16 lat jest Brak ostrzeżeń na forum jest Platforma Steam bez bana jest Doświadczenie w ocenie rozpisywaniu demek. 7/10 Wzór: Nick: White KILL4U.PL Imię: Mikołaj Wiek:18 Steam ID: STEAM_1:0:533514648 Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: ok 3 do 4 godzin Opisz siebie: Mam na imię Mikołaj, jestem w 2 klasie technikum na kierunku technik logistyk. W wolnych chwilach lubie razem ze znajomymi spędzić czas oraz lubię pograć w różne typy gier np. Fs, cs go oraz od czasu do czasu ze znajomymi w osu. Jestem nie konfliktową osobą która stara się znaleźć najlepsze wyjście z danej sytuacji, oraz lubię pomóc ludziom w trudnych chwilach. Dlaczego akurat Ty?: Ponieważ jest tylko jeden AC oraz chcę pomóc w jak najszybszym rozpatrywaniu odwołań. Wiem że pewnie inni będą przeciwni ale chciałbym również odciążyć jedynego AC oraz nauczyć się wielu nowych rzeczy Czy miałeś styczność z sourcebans?: Niestety nie miałem ale chciałbym się nauczyć jego obsługi jednocześnie pomóc na forum Jak oceniasz swoją umiejętność oceniania cheaterów?: Oceniam ją na 7/10 ponieważ w csa gram od dłuższego czasu i potrafię zobaczyć czy ktoś gra czysto lub używa różnych wspomagaczy w rozgrywce Czy grałeś kiedyś na cheatach?(jeśli tak to jakie)?: Tak grałem na różnych cheatach np. onetap v3 Kontakt: Ts, Steam, Forum, lub dc Whitte#3077 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...