Skocz do zawartości

Przyjęte [Podanie o admina OM #4] [sQbany]

Rekomendowane odpowiedzi

logo.png

Imię: Karol
✘ Wiek:17
 Nick: sQbany 

✘ Min. 10 postów: Nadrobię
✘ Min.7 dni stażu na forum: Spełnione
 Link do GT z przegranymi godzinami:https://www.gametracker.com/server_info/31.6.69.120:27015/top_players/?query=sQbany
 SteamID: STEAM_0:0:537880980
 Znajomość komend SourceMod'a : 8 
 Dlaczego Ty miałbyś zostać adminem tego serwera?: Gram już na tym serwerze ponad trzy tygodnie poznałem wszystkich stałych graczy na nim w "cs: go" mam już duże doświadczenie chętnie pomagam i jestem dość często online więc zawsze bym miał czas żeby pogadać, doradzić lub czymś się zająć. Wydaje mi się że jestem lubiany na serwerze i ludzie mają do mnie zaufanie.
 Składka : NIE
 Coś o sobie : Gram w cs:go od 2015 roku. Mam około 7k godzin potrafię rozpoznać graczy umiejących grać w niego oraz rozpoznać osoby oszukujące gra to nie uzależnienie tylko mała pasja. Serwer od razu mi si spodobał i mam zamiar długo na nim jeszcze pozostać.

• Super 1
By Binior,

Twoje podanie zostało przyjęte zgłoś się do mnie na pw w celu przepytania z komend

3 godziny temu, sQbanyv2 napisał:

logo.png

Imię: Karol
✘ Wiek:17
 Nick: sQbany 

✘ Min. 10 postów: Nadrobię
✘ Min.7 dni stażu na forum: Spełnione
 Link do GT z przegranymi godzinami:https://www.gametracker.com/server_info/31.6.69.120:27015/top_players/?query=sQbany
 SteamID: STEAM_0:0:537880980
 Znajomość komend SourceMod'a : 8 
 Dlaczego Ty miałbyś zostać adminem tego serwera?: Gram już na tym serwerze ponad trzy tygodnie poznałem wszystkich stałych graczy na nim w "cs: go" mam już duże doświadczenie chętnie pomagam i jestem dość często online więc zawsze bym miał czas żeby pogadać, doradzić lub czymś się zająć. Wydaje mi się że jestem lubiany na serwerze i ludzie mają do mnie zaufanie.
 Składka : NIE